Even aakkoset

Hei!

Viikko meni todella turbovauhtia ja yhtäkkiä oltiinkin taas sunnuntain ystävänpäivä esittelyissä ympäri Helsinkiä!

Näin viikon alkuun jatkan näillä hullun hauskoilla aakkosillani eli Even aakkoset jatkuu… 🙂

Mukavaa viikkoa kaikille!!

 

h

 

 

Helsinki. Nykyinen asuinkaupunkini. Olen aina ollut Espoolainen mutta Helsinki on kiehtonut minua nimenomaan asuinpaikkana. Olin kuitenkin lähes tulkoon vannonut etten Helsinkiin koskaan muuttaisi. Sitten kaksi vuotta sitten keväällä löysimme unelmakotimme Helsingistä ja minut saatiin kuin saatiinkin pois Espoosta. En ole katunut päivääkään!

i

 

 

Ihana. Ihana on sana jota viljelen välillä ehkä hieman liikaakin.. Mutta ei voi mitään jos välillä on vaan niin ihanaa!

 

 

 

j

 

 

Juokseminen on rakas harrastukseni ja siitä kirjoitinkin ensimmäisessä blogi postissani. Nyt kun minulla on jonkinlainen päämäärä juoksemiseen ja viikoittaisia tavoitteita saavutettavana, on juoksemisesta tullut entistä mieluisampaa. Joskin epämääräinen sää- ja jäätilanne on antanut viime aikoina omat haasteensa…

 

k

 

 

Kokkaaminen. Kokkaaminen on niin kivaa! Viime aikoina en ole ehtinyt häärätä keittiössä niin paljon, mutta en nyt keksi mitään sen kivempaa, kun perjantai-illan, lasi (tai kaksi) viiniä ja rentoa fiilistä kokkailun äärellä. Viime syksynä kokkailimme kotona paljonkin, etenkin aasialaista ruokaa, joka on ehdottomasti lempparia!

l

 

 

Lakritsi. Vaniljajäätelö ja lakritsikastike, lakritsijäätelö, suklaalakritsi, lakritsisuklaa, Kouvolan lakritsi, you name it…

 

 

 

 

m

 

 

Meri on minulle todella tärkeä asia. En voisi kuvitella asuvani muualla kuin meren ääressä. Haluaisin myös harrastaa paljon erilaisia vesiurheilulajeja, kuten suppausta, surffausta ja wakeboardingia. Aina kun menee ulkomaille ja hotelli on meren ääressä, pitää olla merinäköala! Huonetta on vaihdettu ehkä pariin otteeseen tämän puutteellisuuden takia…

 

n.jpg

 

 

Nyt. En pidä odottamisesta, en sitten yhtään. Olen itse aina ajoissa, joten en siedä myöhästelyä. Välillä lankean myös ”heti-kaikki-mulle-nyt” meininkiin, kun en malta odottaa jonkin asian tapahtuvan.

 

 

 

 

 

-Eve


Jätä kommentti